Lux-palvelutilaus

Lux-palvelun kautta toimitamme asiakkaillemme aidot Lux-pölypussi- ja suodatinpaketit, toimitustapa postipaketti PP16. Voit itse määrätä toimitusvälin kulutuksen mukaan. Lähetykset tulevat vuorotellen, mikäli sinulla on Hepa-suodatin imurissasi.

Kun Lux-palvelu on voimassa, pölypussi- ja suodatinpaketteihin ei lisätä toimitus- eikä postimaksua. Normaali toimitusmaksu on 8 euroa/lähetys.

  • Toimitusaika yksi viikko tilauksesta.
  • Lasku tuotteista lähetetään erillisenä kirjeenä.

> Lataa tästä Lux-palvelutilaus toimitusehdot (pdf-tiedosto).

Tarkista imurisi malli ja valitse haluamasi tuotteet

Imurin malli:

Lux S115

Lux Intelligence

D820 (Lux 1R)

D750-790 (imurissa hepasuodatin, HUOM: 1.1.2015 jälkeen kestotilausvaihtoehto poistuu, ainoastaan kertalähetys)

Classic D748-790 (imurissa ei hepasuodatinta)

D728-740

Aeroguard 4S -ilmanpuhdistin

Aeroguard-ilmanpuhdistin


Valitsemieni tuotteiden toimitusväli jatkossa (pakollinen)


Asiakasnumero (8-numeroinen asiakasnumerosi, asiakasnumero alkaa numerolla 0, ei pakollinen)

Nimi (pakollinen)

Postiosoite (pakollinen)

Postinumero (pakollinen)

Postitoimipaikka (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen, saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiosoitteeseen)

Lisätietoa

Pakollinen kenttä: laita rasti alla olevaan kohtaan "en ole robotti"

TÄRKEÄÄ:

Toimitustavat:
Toimitamme tuotteet Postin PP16-pakettina. Mikäli asiakkaalla on ennestään maksamattomia lähetyksiä tai maksuhäiriöitä, toimitamme tuotteet postiennakolla.

HUOM: pääkonttorissa ei ole noutomyymälää.

Tuotteet tarkistus:
Tarkista tilauksesi välittömästi, kun olet vastaanottanut sen. Mikäli tilauksessa tai tuotteissa on huomautettavaa, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomautus ja ilmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Palautus:
Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteet, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Palauta tuotteet Postin asiakaspalautuksena Oy Hedengren Direct AB:lle. Käyttäessäsi Postin asiakaspalautusta (asiakaspalautustunnus 653559), maksamme postimaksun. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Asiakkaan tulee pyytää postista tosite palautuksesta. Kun palautus on saapunut ja se on tarkistettu, hyvitämme laskun.

Lux-palvelutilaus:
Tekemäsi Lux-palvelutilaus jatkuu automaattisena kestotilauksena ja tuotteet toimitetaan postin kautta. Lähetykset tulevat vuorotellen, mikäli sinulla on Hepa-suodatin imurissasi. Valitsemasi toimitusvälin näet tilausvahvistuksesta. Jos haluat muuttaa Lux-palvelu kestotilauksen toimitusväliä, voit tehdä muutoksen Internet-sivuillamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Hedengren Directin yhteystiedot:
ASIAKASPALVELU:
Oy Hedengren Direct Ab, Lauttasaarentie 50, PL 110, 00201 Helsinki
Asiakaspalvelun puhelinnumero: 0207 638 399 (HUOM: henkilökohtaista palvelua arkisin klo 12- 16, muina aikoina automaattinen puhelinpalvelu)
Asiakaspalvelun sähköposti: lux-asiakaspalvelu@hedengren.fi